Neustále se snažíme zlepšovat výrobní postupy, hledáme nové materiály, testujeme nové nápady, ale na propagaci a firemní identitu si moc nepotrpíme. Přesto jsme si nechali poradit a kromě nových stránek, začínáme používat také nové logo. Původně v logu byla ještě modrá barva, která zastupovala vzduch, ale finální verze je jen dvoubarevná, myslíme že to dostatečně vystihuje produkt který nabízíme. Plamen v červené barvě je asi zřejmý, plus to že by měl symbolizovat maximální účinnost spalování. Zelená barva vychází z faktu, že teplovzdušná kamna díky dokonalému spalování plynů a prachových částic, mají minimální dopad na životní prostředí. Když se řekne teplovzdušná kamna, každý si asi představí takové ty klasiky co jsou k vidění na dílnách a ve skladech, přestože od tohoto konceptu jsme upustili ihned na začátku (snažíme se dělat kamna tak aby byli v interiéru pro okrasu), do loga jsme použili zažitý tvar.